HTML

ratta

Friss topikok

  • Norma Desmond: Olyanról már hallottam, hogy medúza- orrú fasz, de faszorrú medúzáról még soha! (2006.07.29. 19:36) folk spotting

Linkblog

PRC

2006.08.10. 12:35 Crazy Joe Davola


Amikor a Made in China felirat már kezdett egy kicsit vállalhatatlan lenni a nyugat-európai piacokon, akkor kitalálták azt, hogy Made in PRC, ami ugye igen jól hangzik, mert hát rövidítés, mint az USA, de mégis ugyanazt jelenti, People's Republic meg ilyenek...

Na szóval most itt vagyok Kínában, Pekingben pontosabban, dolgozni jöttem, épp monszun van, 29 fok, de 38-nak érződik, mert 95 %-os a relatív páratartalom, és 10 percenként 20 percig ömlik a 34 fokos eső, tehát elázol, ha viszont bemész valahová, akkor ott dübörög a légkondi, mint a magyar gazdaság, tehát vászonzsepi ide vagy oda, már borvirágosra fúttam az orrom....

De amúgy minden nagyon érdekes, én a szálloda 15. emeletén lakom, innen (fent) írok éppen. A +6 óra egy kicsit megviselt, bár a Moszkva-Peking járaton meglepően jó volt az étel, még szusit és lazacot is adtak, 3-3 grammot pontosan.

Be is rekeszteném most ezt a dolgot, holnap talán már izgalmakról is beszámolhatok.

P.S: Nekem bejönnek az ázsiai nők. Eddig azt hittem, csak Lucy Liu jön be, de nála sokkal átlagosabb hsziao-csiék is.

P.P.S: Folyamatosa dudálnak. A biciklisek is, csöngővel. És mindenki leszarja az esőt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ratta.blog.hu/api/trackback/id/tr14644582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása