HTML

ratta

Friss topikok

  • Norma Desmond: Olyanról már hallottam, hogy medúza- orrú fasz, de faszorrú medúzáról még soha! (2006.07.29. 19:36) folk spotting

Linkblog

Szólások, közmondások 1

2006.07.24. 14:20 Crazy Joe Davola

'Annak nagyobb az esélye, hogy ma te találkozz egy svéddel.'

Ezt a szólást akkor használjuk, ha számunkra úgy tűnik, a másik fél altalánosságban, vagy valamilyen speciális szempontból jobb helyzetben van.

Példa
Feri - Te, Zsozsó, sok nekem ez a mateklecke, és még az irodalom házi is hátra van.
Zsozsó - Ne csináld már, én mindkettőt lenyomtam még péntek délután.
Feri - Bárcsak én is így tettem volna... , így most annak nagyobb az esélye, hogy ma te találkozz egy svéddel!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ratta.blog.hu/api/trackback/id/tr55644577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása